+31 546 760600

Vacatures bij Fortium

Financieel administratief medewerker

Functieomschrijving

Ben jij net klaar met je opleiding of wil je de eerste vervolgstap in je carrière zetten, dan hebben wij dé juiste vacature vacant!
Ter uitbreiding van onze financiële afdeling zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerker met een breed blikveld.
Je gaat binnen onze organisatie op de financiële afdeling aan de slag en krijgt de kans om alles van het vak en onze unieke dienstverlening te leren. Uiteindelijk is het doel om zelfstandig de functie uit te kunnen voeren en door te groeien.

Door het unieke karakter van onze dienstverlening is de functie niet in te kaderen binnen de standaard financiële functieprofielen. Met name de financiële afhandeling van de salarisadministratie is een exoot binnen de financiële wereld, maar een wezenlijk onderdeel bij ons.

Wij zoeken een gedreven administratieve kracht die nauwkeurig werkt. Er is veel ruimte voor eigen initiatieven om processen te verbeteren. Van nature moet je oog voor detail hebben en door middel van controles zelfverzekerd te werk kunnen gaan. Door de sterke groei van de organisatie moet je tegen verandering kunnen en is snel kunnen schakelen een must.

Als je de uitdaging wilt aangaan zijn dit de werkzaamheden in de eerste periode om er lekker in te komen.

Functie-inhoud

  • Verwerken dagelijkse bankmutaties
  • Inboeken en controleren van inkoopfacturen
  • Verzorgen van de facturatie en debiteurenadministratie
  • Verzorgen loonaangiften
  • Verzorgen pensioenaangiften
  • Afdrachten aan de Belastingdienst en pensioenfondsen
  • Bijkomende administratieve werkzaamheden

Onze dienstverlening is een samenspel van verschillende (financiële) instanties, welke allemaal tijdig voorzien dienen te worden van de noodzakelijke informatie. Wij werken daarom met een duidelijke planning en kennen veel deadlines.

Wij vragen natuurlijk wel iets qua achtergrond om kans te maken op deze mooie functie.

Functie-eisen

  • Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau
  • Een afgeronde opleiding in de financiële richting eventueel aangevuld met loonadministratie (PDL)
  • Enthousiast, accuraat en pro-actief
  • Goede kennis van MS Excel
  • Ervaring met Microsoft Dynamics NAV / Business Central is een pré

Wat bieden wij

Wij bieden een zeer afwisselende functie binnen een jong dynamisch team in een open en sterk groeiende organisatie waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat! Naast een marktconform salaris bieden wij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

Sollicitatie

Ben jij de aanvulling binnen onze organisatie en enthousiast geworden door deze vacature, reageer dan snel door te solliciteren met een CV en vlammende motivatie. Voor vragen of een reactie kun je contact opnemen met Kirsten van der Aa van TweeAconnect: kirsten@tweeaconnect.nl

Soort dienstverband

Het betreft hier een fulltime dienstverband, in eerste instantie tijdelijk maar met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.

« Ga terug